Пытанне аб уваходзе на закрытыя прэміяльныя рынкі іншых краін вырашаецца на высокім узроўні лідараў дзяржаў. Толькі яны па ўнутраных пагадненнях і дамоўленасцях могуць даць зялёнае святло на ўваход не тое, каб прадпрыемства, а ў цэлым краіны.
Самы важны вынік візітаў Кіраўніка дзяржавы ў іншыя краіны заключаецца ў тым, што беларускай прадукцыі давяраюць. Таму што адна справа – дамовіцца аб пастаўках і не атрымаць ніякага развіцця гэтых дамоўленасцяў, а іншая – сумясціць гэта.
Вось у нас усё сумяшчаецца – дамоўленасці на высокім узроўні, наступныя візіты і пагадненні ведамстваў, прадпрыемстваў, пастаўка і ацэнка спажыўцамі якасці і цаны нашай беларускай прадукцыі.
Мы, беларусы, не арыентуемся на кароткатэрміновую ўгоду. Пазіцыяй кіраўніка дзяржавы выбудавана лінія на доўгатэрміновае супрацоўніцтва, а яно прадугледжвае з аднаго боку – высокія кіраўніцкія выдаткі, таму што гэта ўсё трэба кантраляваць і выконваць пэўныя патрабаванні, а з другога – дае бонусы ў наступным, таму што нам давяраюць. За апошнія 30 гадоў, з моманту развалу Савецкага Саюза разбурылася не толькі сістэма міжнароднага права, але і сістэма вядзення гандлю.
Рэзка павялічылася колькасць выпадкаў махлярства ў сусветным гандлі. Але Беларусь арыентуецца не на хуткі бонус, а на працяглую знешнеэканамічную палітыку, якая дае вялікія плюсы.